یکشنبه 01 بهمن 1396
EN

اخبار

برگزاری دوره آشنایی با بازاریابی فرش دستباف

برگزاری دوره آشنایی با بازاریابی فرش دستباف
دوره آشنایی با بازاریابی فرش دستباف به همت مرکز ملی فرش ایران و مرکز آموزش بازرگانی برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی مرکز ملی فرش ایران؛ این دوره 36 ساعته در دو نوبت صبح و بعد از ظهر در محل مرکز ملی فرش ایران برگزار شد.

در این دوره روسای ادارات فرش استان ها، مدیران و کارشناسان مرکز ملی فرش ایران حضور داشتند.

بر اساس این گزارش؛ مدرس دوره یاد شده آقای غلامرضا زیلایی بود که درباره هدف بازاریابی، اهمیت تجارت جهانی، سیاست های تولید و بازاریابی بین المللی، استراتژی صادرات، کانال های توزیع در بازاریابی بین المللی، تبلیغات در بازاریابی بین المللی، انواع بازار اقتصادی، نیازها و رفتار خریداران، اهداف بازرگانی و سازمان بازاریابی، نحوه تصمیم گیری در زمینه بازاریابی، تحقیقات و انواع مدل های بازاریابی، چگونگی ایجاد خلاقیت در مدیریت بازاریابی و .... مطالبی ارایه کرد.

خبرنگار آزمایشی امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

ارسال نظرات

نام

ایمیل

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

نظرات شما

عبدلی
عبدلی ﺳﻪشنبه, 19 بهمن,1395 01:24
من نمیدونم آخه بازاریابی فرش به چه درد کارکنان میخوره. یا اصلا چندتا ازاین کارکنان رشته فرش خوندن.