مرکز ملی فرش ایران

تاریخ: 27 تیر 1397

هم اندیشی مدیران گروه بازاریابی دانشگاه های کشور

به گزارش روابط عمومی مرکز ملی فرش ایران؛ نخستین جلسه هم­ اندیشی این مرکز با مدیران گروه دانشکده­های بازاریابی و رییس انجمن بازاریابی با محوریت بررسی وضعیت بازاریابی و فروش فرش دستباف و بازنگری در پژوهش­های کاربردی برگزار شد.

براساس این گزارش؛ در ابتدای این نشست از سوی معاون امور تحقیق و ترویج گزارشی از مطالعات و پژوهش­های انجام شده در مرکز در حوزه بازاریابی، اعزام هیات­های تجاری به خارج از کشور، نمایشگاه­های داخلی و خارجی برگزار شده فرش دستباف ارایه شد.

وی همچنین هدف از این هم­ اندیشی را بهره ­بردن از نقطه نظرات و تجربیات علمی بخش دانشگاهی در تهیه و تدوین عناوین تحقیقاتی و آموزشی برای ذینفعان فرش دستباف کشور عنوان کرد.

در این نشست که رییس مرکز ملی فرش ایران نیز حضور داشت ایشان خاطر نشان کرد: با همکاری دانشگاهها و مرکز ملی فرش ایران می توان ضمن شناسایی نیازهای علمی و پژوهشی فعالان حوزه فرش دستباف در جهت مرتفع شدن آن نیازها در حوزه تولید و تجارت گام برداشت.

براساس این گزارش در این نشست مدیران و کارشناسان مرکزملی فرش ایران به همراه مدیران گروه دانشکده های بازاریابی درباره راههای افزایش همکاری ها بحث و تبادل نظر کردند.

گفتنی است؛ در این جلسه که مدیران گروه دانشکده های مدیریت دانشگاه تهران، علامه طباطبایی، تربیت مدرس، دانشکده مدیریت، دانشگاه علم و هنر یزد و معاون امور اقتصادی و بازاریابی مرکز ملی فرش ایران حضور داشتند؛ مقررشد برای دستیابی به نتایج مطلوب در محورهای تعیین شده؛ این نشست ها تداوم یابد.

ویدیو