مرکز ملی فرش ایران

تاریخ: 24 مرداد 1397

کارگاه آموزشی مشتری مداری در نمایشگاه فرش 27

به گزارش روابط عمومی مرکز ملی فرش ایران؛ این دوره آموزشی به همت این مرکز باهدف افزایش سطح آگاهی دانش فروشِ فروشندگان فرش دستباف، افزایش سطح دانش خرده فروشیِ فرش دستباف به روشهای نوین و تغییر نگرش در روشهای ارتباطی با مشتریان فرش دستباف برگزار می شود.

براساس این گزارش؛ از دیگر اهداف برگزاری این کارگاه آموزشی می توان به تغییر نگرش در روش های ارتباطی با مشتریان فرش دستباف، کمک در جهت توسعه بازار خرده فروشی فرش دستباف، بهبود مدیریت نمایشگاهی(غرفه داری مدرن)، بهبود مدیریت فروشگاهی (خرده فروشی نوین)، تربیت فروشندگان حرفه ای فرش دستباف و حضور اثربخش در نمایشگاههای داخلی و خارجی اشاره کرد.

شرایط  متقاضیان شرکت در کارگاه آموزشی:

- اشتغال به حرفه فروش فرش دستباف با ارایه معرفی نامه از ستاد برگزاری نمایشگاه 

- حداکثر یک نفر از هر غرفه می تواند در دوره شرکت نماید

- مدت زمان آموزش در طول دوره هر روز 1 ساعت و 30 دقیقه می باشد

- مدت زمان برگزاري دوره چهارم تا هشتم شهریور ماه به مدت 5 روز جمعا 30/7 ساعت است.

- ظرفيت پذيرش دوره هر روز 110 نفر است. 

- شرايط قبولي فراگيران، حضور از ابتدا (ساعت 9) تا پایان کارگاه(ساعت 30/10) است.

عناوين آموزشي دوره

- مدل آمیخته خرده فروشی فرش دستباف.

- اصول فروش و فروشندگی با گرایش فرش دستباف.

- اصول غرفه داری در نمایشگاه

- ارتباطات کلامی و غیر کلامی در فروش

- اصول فروشگاهی فرش دستباف

- استانداردهای رفتار با مشتری 

- تجربه و تصویر ذهنی مشتریان فرش دستباف

- استانداردهای محاوره

- اصول اولیه بازاریابی

- اصول چیدمان و طراحی فروشگاهی و نمایشگاهی

 – اصول و خدمات پس از فروش فرش دستباف CRM

- قیمت گذاری رقابتی و تبلیغات (promotion)

ویدیو