نشست هم اندیشی مدیران گروه بازاریابی دانشگاه های کشور در محل مرکز ملی فرش ایران برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی مرکز ملی فرش ایران؛ نخستین جلسه هم اندیشی این مرکز با مدیران گروه دانشکدههای بازاریابی و رییس انجمن بازاریابی با محوریت بررسی وضعیت بازاریابی و فروش فرش دستباف و بازنگری در پژوهشهای کاربردی برگزار شد.
براساس این گزارش؛ در ابتدای این نشست از سوی معاون امور تحقیق و ترویج گزارشی از مطالعات و پژوهشهای انجام شده در مرکز در حوزه بازاریابی، اعزام هیاتهای تجاری به خارج از کشور، نمایشگاههای داخلی و خارجی برگزار شده فرش دستباف ارایه شد.
وی همچنین هدف از این هم اندیشی را بهره بردن از نقطه نظرات و تجربیات علمی بخش دانشگاهی در تهیه و تدوین عناوین تحقیقاتی و آموزشی برای ذینفعان فرش دستباف کشور عنوان کرد.
در این نشست که رییس مرکز ملی فرش ایران نیز حضور داشت ایشان خاطر نشان کرد: با همکاری دانشگاهها و مرکز ملی فرش ایران می توان ضمن شناسایی نیازهای علمی و پژوهشی فعالان حوزه فرش دستباف در جهت مرتفع شدن آن نیازها در حوزه تولید و تجارت گام برداشت.
براساس این گزارش در این نشست مدیران و کارشناسان مرکزملی فرش ایران به همراه مدیران گروه دانشکده های بازاریابی درباره راههای افزایش همکاری ها بحث و تبادل نظر کردند.
گفتنی است؛ در این جلسه که مدیران گروه دانشکده های مدیریت دانشگاه تهران، علامه طباطبایی، تربیت مدرس، دانشکده مدیریت، دانشگاه علم و هنر یزد و معاون امور اقتصادی و بازاریابی مرکز ملی فرش ایران حضور داشتند؛ مقررشد برای دستیابی به نتایج مطلوب در محورهای تعیین شده؛ این نشست ها تداوم یابد.